The-Intouchables

Életrevalók – Filmajánló könnyen érthetően

Philippe egy gazdag férfi.
Philippe kerekesszékben ül,
nem tud mozogni.
Szeretne valakit, aki minden nap segít neki.
Driss lesz az ápolója.
Driss szegény, börtönben is ült.
Jó barátok lesznek.
Driss szeret élni, jól érzi magát.
Philippe sokszor szomorú,
problémái vannak.
Sokszor dühös a világra.

Philippe és Driss különböznek.
Philippe kerekesszékes, gazdag és
fehér bőrű férfi.
Driss egészséges, szegény és
fekete bőrű férfi.
A különbségek ellenére
nagyon jó barátok lesznek.
A barátság mindkettőjüknek segít, hogy
megváltozzon az életük.
A film a kitartásról, küzdelemről,
a problémák megoldásáról szól.
A film a barátságról szól.


/a filmajánlót az ELTE BGGYK hallgatói, Vukov Mária és Nagy Luca készítette/