Könnyen érthető kiadványok

Koronavírus és Covid

Koronavírus és Covid

Ez a munkafüzet a koronavírusról szól. A koronavírus betegséget okoz. A munkafüzet segít abban, hogy mit kell tenni a koronavírus betegség alatt.…

Hallasd a hangod!

Hallasd a hangod!

Ez a munkafüzet az önérvényesítésről szól. Segít neked, hogy fel tudj szólalni magadért és más értellmi fogyatékos emberekért és másokért. Kattintson a…

Biztonságban az interneten

Biztonságban az interneten

Ez a munkafüzet a biztonságos internethasználatról szól. Hogyan beszélgessünk az interneten?Milyen veszélyekre figyeljünk az interneten?Ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk ebben a…

Tapasztalatok az önálló életvitelről önérvényesítőktől

Tapasztalatok az önálló életvitelről önérvényesítőktől

Tapasztalatok az önálló életvitelről önérvényesítőktől

Mi, nők – Szexualitás

Mi, nők – Szexualitás

A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerd saját magad. Ebben a kiadványban…

Mi, nők – Párkapcsolat

Mi, nők – Párkapcsolat

A Mi, nők projektnek három kiadványa van: Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerd önmagad. Ebben a kiadványban a párkapcsolatról…

Mi, nők – Orvosi vizsgálatok

Mi, nők – Orvosi vizsgálatok

A Mi, nők projektnek három kiadványa van:Párkapcsolat, Szexualitás, Orvosi vizsgálatok. A kiadványok segítenek abban, hogy jobban megismerje saját magát. Ebben a kiadványban az orvosi…

Zöld lakhatás

Zöld lakhatás

Ismertető füzet Dátum: 2016.

Egészséges életmód

Egészséges életmód

Ismertető füzet Dátum: 2016.

Egészséges élet! Munkafüzet

Egészséges élet! Munkafüzet

A munkafüzet feladatait a Hajlék Alapítvány lakóotthon lakói készítették. A kiadvány megrendelhető: efoesz@efoesz.hu Dátum: 2013.

A mi életünk!

A mi életünk!

Képzési tájékoztató fogyatékos személyek számára A kiadvány megrendelhető: efoesz@efoesz.hu Dátum: 2013.

Itt akarok otthon lenni!

Itt akarok otthon lenni!

Élni önállóan is lehet. Saját lakásban.Az önálló élethez sokszor támogatásra van szükség.A támogatás azt jelenti, hogy segítséget kapunk.Nem vagyunk egyedül.A személyi segítő…

Tervezd meg a napirended!

Tervezd meg a napirended!

“Ez a füzet abban segít Neked, hogy megszervezd a napodat. Fontos, hogy előre tudd, mit fogsz csinálni aznap. Mindenkinek van napirendje. A napirend segít eligazodni a…

A mellrákszűrésről

A mellrákszűrésről

Egészségfüzet könnyen érthetően, a Susan G. Komen for the Cure 2009-ben készült emlő-önvizsgálati útmutatója alapján. A kiadvány ára: 700 Ft A kiadvány…

Európai Parlamenti Választások 2009.

Európai Parlamenti Választások 2009.

Az európai választásokról szóló eredeti kiadványtaz Inclusion Europe készítette. A kiadvány megrendelhető: efoesz@efoesz.hu Dátum: 2009.

Támogass, hogy dönthessek!

Támogass, hogy dönthessek!

Az én életem, az én választásom! A kiadvány megrendelhető: efoesz@efoesz.hu Dátum: 2009.

Az én hangom, az én döntésem

Az én hangom, az én döntésem

Könnyen érthető kiadványok a pénzről, a jogról, a támogatott döntéshozatalról, a bántalmazásról és az önérvényesítésről. A kiadvány megrendelhető: efoesz@efoesz.hu Dátum: 2008.

Örök munkafüzet – Önérvényesítő leszek!

Örök munkafüzet – Önérvényesítő leszek!

Önérvényesítő leszek!Munkafüzet leendő önérvényesítők számára. A kiadvány megrendelhető: Jelenleg nincs a raktáron.

Örök munkafüzet – Irodai asszisztens leszek!

Örök munkafüzet – Irodai asszisztens leszek!

Irodai asszisztens leszek!Munkafüzet leendő irodai asszisztensek számára. A munkafüzet megrendelhető az ÉFOÉSZ Központi Irodájában korlátozott számban A kiadvány megrendelhető: A könyv jelenleg nincs…

Tudom mit akarok!

Tudom mit akarok!

Tudom mit akarok!Azt vásárolok, amit akarok!(adaptáció: Farkasné Gönczi Rita, Kovács Melinda), 2007. Könnyen érthető formában, eredetileg angol nyelven, az Inclusion Europe által…

Földi Paradicsom

Földi Paradicsom

Egy tábori beszámolót tarthat kezében az olvasó, mely egészen Amerikáig repíti. Sok apró csoda történik egy táborban, örömök és bánatok, életre szóló…

A Fogyatékossággal élő személyek jogairól szóló Egyezmény

A Fogyatékossággal élő személyek jogairól szóló Egyezmény

Az Egyesült Nemzetek Szervezete úgy gondolta, hogy az országoknak össze kell fogniuk. Így jobban tudnak majd segíteni a fogyatékossággal élő embereknek. Készítettek…